Support/leveranseansvarlig Telaris PCS

Support/leveranseansvarlig Telaris PCS

For vår kunde Telaris PCS AS søker vi nå etter en support/leveranseansvarlig. Vi leter etter deg som brenner for en solid leveranse fra innsalg til overlevering, som ønsker å sette seg inn i kundens problemstilling og levere på kundens behov med Telaris sine løsninger.

Den perfekte kandidaten er selvgående, handlingskraftig, serviceorientert og velorganisert i eget arbeide. Et salgsfokus er også viktig, da informasjon til eksisterende kunder om ny funksjonalitet i produktet og tilleggstjenester genererer viktige oppsalg. Vi ønsker en person som har bein i nesa, og tør å stå på når det trengs.

Du er en person som har jobbet med ERP/økonomi systemer og kan gå ut å representere Telaris hos kundene. I tillegg er det en fordel om man er flink til å fange opp kundenes behov og utfordringer samt formidle det skriftlig inn i systemet slik at utviklerne kan ta jobben videre.

Er du målrettet, flink med kunder, har god forståelse for effektive prosesser, programvare og liker å levere god kvalitet? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Klikk for å søke på stillingen som support/leveranseansvarlig

Klikk for å lese mer om Telaris